Я досліджую світ. Україна у світі. Країни — сусіди України.

  • Добрий день, діти. Запрошую Вас до уроків спостережень і досліджень.
  • На минулому уроці ми говорили про винаходи. Пропоную познайомитись із винаходами наших співвітчизників:




  • Що найбільше вразило/сподобалось?
  • Пропоную традиційно зафіксувати власні спостереження у щоденнику спостережень друкованого зошита. Знайдіть потрібний місяць, число. Позначте стан неба, опади (якщо потрібно).
  • Сьогодні на уроці ми будемо говорити про Україну. Подивись ролик.

Дай письмову або відео відповідь на питання:

  • Які почуття викликав у тебе відео-ролик?
  • Що можна сказати про хлопчика?
  • Чому він вказав не на карту, коли вчителька спитала про Україну?
  • Що означає слово Батьківщина? Виділи корінь цього слова. Знайди зв’язок між коренем і значенням слова Батьківщина.
  • Хто такий патріот? Чи можна цього учня назвати патріотом? Чому?
  • Ти хотів би подружитись із цим учнем? Чому?

Відправ відповідь на ці питання своєму вчителю.

  • Прослухай відео-урок:

Самостійна робота:

  • виконай завдання у зошиті ст. 44. На допомогу собі використай ст. 84-85 підручника;
  • сфотографуй свою роботу і відправ її вчителю.

Читайте также:

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *