Я досліджую світ. Весняний цикл уроків. Частина 2.

  • Добрий день, діти. Запрошую Вас до уроків спостережень і досліджень.
  • Пропоную традиційно зафіксувати власні спостереження у щоденнику спостережень друкованого зошита. Знайдіть потрібний місяць, число. Позначте стан неба, опади (якщо потрібно).

Пропоную почати з хвилинки милування природою.

Переглянь відео і поміркуй: про що будемо говорити сьогодні на уроці?

Рослини навесні

  • Мова на уроці піде про рослини, які першими вітають нас своїм ніжним цвітінням навесні.
  • Подивіться, які вони різні і неймовірні!

Спробуй відгадати назви квіток у вправі «Впізнай квітку» або розв’яжи кросворд на ст. 30 друкованого зошита :


Що відбувається з рослинами навесні?

Завдання для самостійного опрацювання:

  • Заповніть с. 29 зошита. Для цього прослухайте відео урок.
  • Сфотографуй відповідь і відправ її з допомогою батьків класному керівникові на електрону пошту: bashkzoshwiki@gmail.com або на Viber.

Прослухай заклик дівчинки:

  • Щоб піклуватися про рослини необхідно знати, за яких умов їх проростання буде оптимальним (добрим).
  • Прочитай ст. 58 підручника, спробуй самостійно виконати дослід з пророщування рослин на ст. 59 підручника.
  • Запиши результат у зошит з друкованою основою ст. 31.
  • Сфотографуй відповідь і відправ її з допомогою батьків класному керівникові на електрону пошту: bashkzoshwiki@gmail.com або на Viber.

Читайте также:

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *