Я досліджую світ. Весняний цикл уроків. Частина 1.

  • Добрий день, діти. Запрошую Вас до уроків спостережень і досліджень.
  • Пропоную традиційно зафіксувати власні спостереження у щоденнику спостережень друкованого зошита. Знайдіть потрібний місяць, число. Позначте стан неба, опади (якщо потрібно).

Пропоную почати з хвилинки релаксації.

Переглянь відео і поміркуй: що спричинило такі зміни у живій природі?

  • Звичайно, спричинив такі зміни прихід весни.
  • Які весняні місяці ти знаєш? Дізнаймось, чому березень, квітень і травень так назвали. Переглянь пояснення на відео нижче.
  • Тітонька Сова нагадує нам і інші ознаки весняних місяців. Прослухай їх:


Весна має три періоди: весна світла, весна води і весна тепла.

Спробуй скласти пазл — знайди відповідний опис для кожної категорії.

 

Самостійне письмове завдання для закріплення:

  • Виконай завдання у друкованому зошиті с. 26-28.
  • Відповіді на всі питання вміщені на ст. 52-53  твого підручника відкрий їх і прочитай пояснення.
  • Сфотографуй відповідь і відправ її з допомогою батьків класному керівникові на електрону пошту: bashkzoshwiki@gmail.com або на Viber.

 

Читайте также:

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *